Filtry
Výsledek hledání pro výraz

Obchodní podmínky

Obecná ustanovení

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti související s nákupem zboží v internetovém obchodě www.lenceriaopava.cz a jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu) a Kupujícím. Uzavřením Kupní smlouvy Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.

 

Prodávající

Obchodní společnost LENCERIA Opava s.r.o., společnost s ručením omezeným, vznikla dne 19.12. 2009. Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 34402. Identifikační číslo: 28607384, sídlo Bílovecká 1283/ 67A, 747 06 Opava 6. Prodávající je současně provozovatelem e-shopu. 

 

Ochrana osobních údajů

Osobními údaji se rozumí celé jméno zákazníka, adresa, telefonní číslo, e-mail a další údaje, které v rámci objednávky nebo zřízení zákaznického účtu na portálu www.lenceriaopava.cz zákazník poskytne. Statistická data, která nejsou bezprostředně spojena s konkrétní osobou, zde nespadají.

Vyžadované osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Nákupem přes e-shop zákazník souhlasí se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

 

 Objednávání zboží

  • Prostřednictvím webových stránek prodávajícího lenceriaopava.czpomocí objednávkového systému. Stačí vyplnit požadované údaje při registraci a následně objednávku odeslat. Poté Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat, kdy Vám zboží doručíme.
  • E-mailem naobjednavky@lenceriaopava.cz
  • Telefonicky v PO-PÁ na tel. čísle +420 773 509 109 v době 7:00 - 12:00 a 12:30 - 16:30 hod. 

Objednávka Kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená Kupní smlouva mezi Kupujícím a Prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence. V případě, že Kupující je registrován, je objednávka přístupná Kupujícímu po přihlášení do jeho Zákaznického účtu. Kupující má právo zrušit Kupní smlouvu bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání Zboží. Tuto skutečnost je Kupující povinen Prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání Zboží k odeslání, s výjimkou změny způsobu platby, kterou lze provést pouze se souhlasem Prodávajícího.

 

Kupní cena

 Kupní ceny Zboží a služeb jsou v e-shopu uváděny včetně DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Náklady na dodání Zboží se liší podle Kupujícím zvoleného způsobu dodání a úhrady kupní ceny.

  1. Kupní cena uvedená u Zboží v okamžiku provedení objednávky je kupní cenou závaznou pro Prodávajícího i Kupujícího a po provedení objednávky nebude změněna, a to ani v případě, že ze strany Prodávajícího následně dojde k úpravě výše kupní ceny za Zboží, nebo bude probíhat reklamní slevová akce. Při výměně stejného druhu Zboží za jinou velikost platí Kupující cenu shodnou s konečnou cenou v původní objednávce. V případě, že Kupující požaduje výměnu za jiný druh Zboží, platí cena Zboží dle aktuálního ceníku.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo měnit kupní ceny Zboží, které je nabízeno k prodeji prostřednictvím e-shopu, a pořádat reklamní slevové akce, to vše v souladu s platnými právními předpisy.

 

Platební podmínky

 v hotovosti nebo bezhotovostně platební / kreditní kartou v rámci Osobního odběru v kamenné prodejně na adrese Bílovecká 1283/67A, 747 06 Opava 6.

  • v hotovosti na dobírku v místě určeném Kupujícím v Objednávce
  • bezhotovostně převodem na účet 43-6085670237/0100 vedený u obchodní společnosti Komerční banka, a.s.

 

Dodací podmínky

 Objednávky odesíláme nejpozději do 2 pracovních dnů. K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné (viz. níže). Dopravu zajišťujeme přepravní společností PPL díky kvalitě, kterou je schopna zajistit. Zásilka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek. O odeslání zásilky nebo o případném zpoždění Vás budeme vždy včas informovat.

Ceny za dopravu dle výše objednávky pro zákazníky velkoobchodu:

0 - 4.999,- Kč                   140,- Kč s DPH (8 eur)

5.000 - 9.999,- Kč          85,- Kč s DPH (5 eur)

10.000, - Kč a více         zdarma

osobně na prodejně     zdarma

Ceny za dopravu dle výše objednávky pro zákazníky maloobchodu: 

0 - 1799,- Kč                      99,- Kč s DPH

1800,- Kč a více              zdarma

osobně na prodejně     zdarma

Zboží je možné vyzvednout osobně v kamenné prodejně v sídle firmy na adrese Bílovecká 1283/67A, 747 06 Opava 6.

 

Reklamace, výměna a vrácení zboží

  • Reklamace zboží dle obchodního zákoníku 
  • Reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů dle obchodního zákoníku
  • Výměnu a vrácení zboží lze provést do 14 dnů bez udání důvodu dle § 1829 občanského zákoníku
  • Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, výměnu či vrácení zboží je nutné zaslat na náš e-mail nebo nás kontaktovat 
  • Náklady spojené s výměnou a vrácením zboží hradí kupující 
  • Zboží nezasílejte na dobírku, jinak nejsme povinni zboží převzít
  • Zboží musí být vráceno kompletní (v případě souprav) a v balení, v němž bylo doručeno včetně visaček, sáčků, krabiček a jiných příslušenství. Dále nesmí být použité, nošené, prané ani poškozené, nesmí být znečištěné, ani vykazovat viditelné známky nošení.
  • Pokud budou splněny tyto podmínky, prodejce vrátí odpovídající částku na účet kupujícího, a to včetně dopravného. Kupující však platí poštovné spojené s vrácením zboží.

 

Práva z vadného plnění, záruka

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy na Kupujícího Zboží přešlo nebezpečí škody na věci.
  • má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy jimi prováděné
  • se Zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá
  • Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
  • je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
  • Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
  1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Uvedené neplatí:
  • u Zboží prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
  • na opotřebení Zboží způsobené jejím obvyklým užíváním
  • u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Kupujícím

 

Poškození zboží při přepravě

Naše firma expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy zodpovídá prodávající, který následně reklamuje u dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky a v nejbližším možném termínu bude zaslána zásilka nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali prodejce a vytvořili fotodokumentaci o poškození obsahu. Reklamační lhůta jsou dva pracovní dny.

 

Odstoupení od Kupní smlouvy a zrušení smlouvy dohodou

  1. Prodávající je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy uzavřené s Kupujícím v případě, že objednané Zboží se již nevyrábí nebo nedodává, dále také v případě zjevné chyby v ceně Zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh Zboží obvyklá).
  2. Prodávající je dále oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy v případě, že Kupující neprovede bezhotovostní platbu do jednoho pracovního dne ode dne, kdy byla uzavřena Kupní smlouva.
  3. Kupující může kdykoliv od okamžiku, kdy došlo k uzavření Kupní smlouvy, do okamžiku, kdy bylo Zboží Prodávajícím odesláno, požádat Prodávajícího o zrušení Kupní smlouvy. Kupní smlouva bude zrušena dohodou smluvních stran v okamžiku, kdy Prodávající sdělí Kupujícímu akceptaci návrhu na zrušení Kupní smlouvy.

 

Mimosoudní řešení sporů

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z Kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je ve vztahu k Prodávajícímu zejména Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Bližší informace jsou dostupné na uvedené webové stránce Česká obchodní inspekce.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s Prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.

 

Oblíbené položky
Porovnat produkty